Blog

10 ieguvumi no E pasta Mārketinga

Autors:

E pasta mārketinga kampaņas var uzlabot Jūsu uzņēmējdarbību.

E pasta mārketinga Priekšrocības:

Tas ir lēti

E pasta mārketings ne tikai ir lētāks nekā masu mēdiju reklāma, tā arī ir rentablāka, jo ar zemajām izmaksām ļauj iegūt jaunus klientus un saglabāt jau esošos klientus. Jums vajadzēs tērēties tikai uz e pasta mārketinga programmas iegādāti vai ja pats nevelēsiet ar to nodarboties, tad uz e pasta mārketinga pakalpojuma sniedzēju.

Jūs varat sasniegt iespējamos klientus visā pasaulē

Masu mediji ir tikai atsevišķiem reģioniem, bet e-pasts var sasniegt adresātu, kur vien viņš / viņa atrodas.

Tūlītēja atbildes reakcija

Pēc tam kad epasts ir atvērts, tas prasa maz laika uz tūlītēju darbību. Tūlītējas darbības ir šādas:

  • klikšķina uz saiti
  • uzklikšķina uz pogu atbildēt
  • nosūta epastu citai personai
  • izprintēšana
  • epasta saglabāšana

Lasītāji ir mudināti uz tūlītēju rīcību un tas palielina konversijas likmi.

Personalizācija

Cilvēkiem vairāk patīk pavadīt laiku lasot par to informāciju, kas viņam ir saistoša. E pasta mārketinga programma var automātiski ievietot adresāta vārdu lauka nosaukumā, līdz ar to nosūtītais epasts būs daudz vairāk personalizēts.

Mērķauditorija

Ar e pasta mārketinga palīdzību Jūs varat izslēgt no savas mērķauditorijas cilvēkus, kas, iespējams, nekad negatavojas kļūt par Jūsu klientiem un koncentrēties uz tiem cilvēkiem, kas, visticamāk, ir ieinteresēti jūsu produkcijā vai servisā. Jūs varat veidot savas epasta vēstules sūtīšanas kampaņas, saskaņā ar dažādām demogrāfiskām īpašībām.

Tas ļauj Jums nostiprināt attiecības ar klientu

Viens no labākajiem veidiem, kā nostiprināt attiecības ar saviem klientiem, ir nosūtot  epastus ar regulāriem jaunumiem, kurā jūs informējat par jaunākajiem notikumiem jūsu biznesā, tostarp par jaunu produktu parādīšanos. E pasta saņēmēji varētu pat radīt atsevišķu mapi ar Jūsu uzņēmuma nosaukumu uz tā, un sākt pieteikties Jūsu e-pastiem.

Izmērāmi rezultāti

Jūs varat sekot, kas atvēra Jūsu nosūtīto epastu, ja bija saites epasta redzēt uz kuriem viņi noklikšķināja, kurš no saņēmējiem e-pastu epastu pārsūtīja tālāk draugam, sadarbības partnerim, radiniekam. Šāda veida dati var Jums palīdzēt nākošo epasta veidošanā un uzlabot Jūsu biznesu.

E pasta pārsūtīšana

Ar e-pasta mārketinga kampaņām Jūsu auditorija var būt pagarināta, ņemot vērā iespējams epastu pārsūtīt talkā citai personai. Ievietojot izsūtītajā epasta pārsūtīšanas linku citai personai, Jūs varat izsekot līdzi, kurš un kad pārsūta Jūsu nosūtīto epastu, kāda bija saņēmēja interesējošās tēmas.

Papildus produktu pārdošana

Jūs varat pievienot epasta informatīvu zinājumu par citiem līdzīgiem produktiem ko piedāvājat.

Segmentācija

Jūs varat segmentēt savus e pasta saņēmējus un pielāgot ziņojumus nosūtot katras grupas interesēm, ņemot vērā viņu vecumu, dzimumu, reģionu un pirkšanas uzvedību.

0


Mārtiņš Lasmanis

Interneta mārketinga speciālists specializējies SEO pakalpojumos ar daudzu gadu pieredzi

Add a Comment