Blog

Atslēgvārdu frāzes no kurām ir vislielākā atdeve

Autors:

Šodien izlasīju pavecāku bloga (emuāra) rakstu par SEO, kas manuprāt pēc mana skatījuma nav mainījies. Pētījums bija veikts vairāku gadu garumā, lai varētu precīzāk izanalizēt, kuras frāzes nes vislielākos augļus. Lielākā daļā meklētāju tagad izmanto 3-4 vārdiem garus atslēgas vārdus, 2 un 5 vārdu frāzes ir nedaudz populāras, bet 1 un 6+ vārdu frāzes ir daudz mazāk izplatītas meklētāju vidū.
3-4 vārdu garas frāzes nes vislielāko atdevi, jo meklētājs viss konkrētāk zin ko viņam vajag, bet ja tiek ievadīts vairāk pa 6 vārdiem frāzē, tad jau tā, manuprāt, ir haotiska meklēšana. Bet protams tas ir tik apkopojums ar izvilktiem vidējiem rezultātiem. Var gadīties ka ir tādi atslēgas vārdi uz kuriem nestrādā šis pētījums, bet tādi atslēgas vārdi un frāzes būs daudz mazāk.

Ziņojums arī sniedz ieskatu kā meklētāji veic savus meklējumus – tikai daži lietotāji mēģinās kādu no modernajiem meklēšanas frāzes rīkiem, kā piemēram, saites programmas, iekšējos nosaukumus u.t.t.

Šeit būs neliels piemērs ar netradicionāliem, moderniem meklējumiem:

Vēlaties redzēt tikai Gmail Help lapas un tikai Google vietnē:
[gmail help site: google.com]
Kā ar izglītojošajām mājas lapām (.edu), kas apspriež politkorektumu:
["political correctness"site:. edu]

Vairāk par Google komandām, kas paātrina meklēšanu nākošajos rakstos.

0


Mārtiņš Lasmanis

Interneta mārketinga speciālists specializējies SEO pakalpojumos ar daudzu gadu pieredzi

Add a Comment