Blog

Kāpēc un vai vajag investēt naudu mājas lapā?

Autors:

Šajā rakstā es sniegšu ieskatu uzņēmumiem un privātpersonām uz jautājumu- kādos gadījumos ir vērts investēt naudu mājas lapas izveidē.

Pēc biznesa nozares katra kompānija nosaka naudas līdzekļus, kurus ieguldīt mājas lapas izveidei. Ja kompānija piedāvā vairāk ka vienam klientam pakalpojumu vai produktu, tad ir vajadzīga mājas lapa. Ja pakalpojumus vai produktus ko piedāvājat ir domāti šauram klientu lokam, tad nav vajadzības ieguldīt lielus naudas līdzekļus mājas lapas izveidei. Tikai tik daudz lai mājas lapā ja kāds meklē Jūsu kompānijas piedāvātos produktus vai pakalpojumus atrastu nepieciešamo informāciju. Tas Jums ieekonomēs laiku un naudu, kas būtu jātērē klienta informēšanā.

Ja Jūsu bizness ir vienā reģionā – piemēram tikai Latvijā, tad jau Jums vajadzētu ieguldīt tik daudz naudas līdzekļu, lai potenciālie klienti Jūsu atrastu meklēšanas sistēmās, piemēram, Google, Yandex, Bing, Yahoo un mājas lapai būtu lielāka atdeve. Klientiem, kas jau par jums zina un ir informēti par Jūsu piedāvātajiem pakalpojumiem un produktiem, viņiem vajag tik sniegt informāciju uz kuru mājas lapu doties. Bet ja potenciālais klients nezin par Jums un nav informēts par Jūsu piedāvātajiem pakalpojumiem vai/un produktiem, tad Jums ir jāveic mājas lapas optimizācija (Search Engine Optimization), lai cilvēki Jūs atrastu pēc atslēgvārdiem meklētāj sistēmās. Katram uzņēmuma pašam vajadzētu saprast vai griezties pie kāda SEO speciālista, lai uzzinātu cik daudz naudas ieguldīt mājas lapas optimizācijā. Ir iespējams ieguldot vairākus tūkstošus EUR Jūsu mājas lapas optimizācijā, lai visi zin par Jūsu mājas lapu, bet, ja Jūs mājas lapā tirgojat vecmāmiņas adītās zeķes (vienīgi gadījumā ja zeķu ražošanā nav nodarbināts vesels cehs), tad šos ieguldītos līdzekļus diez vai sanāks atpelnīt. Tāpēc būtiski pirms uzsākt mājas lapas optimizāciju izsvērt cik liela būs atdeve no optimizētās mājas lapas, lai zinātu cik lielus naudas līdzekļus būtu vajadzīgs ieguldīt.

Vēl plānojot par mājas lapas izveidi un cik daudz šim pasākumam tērēt naudas līdzekļus vajadzētu uzzināt cik no visiem potenciālajiem klientiem lieto un vai viņiem ir internets.

Ja Jūsu uzņēmums vēlās pakalpojumus vai produktus piedāvāt plašākiem reģioniem, tad naudas ieguldījumi mājas lapā bus salīdzinoši lielāki. Bet investīcijas interneta mārketingā ir daudz izdevīgāk nekā cita veida mārketinga pasākumos, jo aptver daudz plašākas teritorijas un uzruna daudz vairāk potenciālos klientus. Investīciju risks interneta mārketingā salīdzinājumā ar tīro mārketingu ir samērā zems, tāpēc būtiski visu izdarīt perfekti un nežēlot papildus naudas līdzekļus. Jo klients aptuveni 7 sekunžu laika pēc mājas lapas atvēršanas pieņem lēmumu turpināt skatīties mājas lapu vai aizvērt viņu. Ja ir panākts ka klients uzturas mājas lapā, tad nākamais solis ir panākt, lai viņš mājas lapa atgrieztos atkārtoti, tāpēc mājas lapā ir nepieciešama mainīgā informācijas, kas tajā pašā laika būtu kvalitatīva.

Jūsu biznesam nepietiek tikai ar to ka ir izveidota mājas lapa, bet ar to mājas lapu ir nepieciešam visu laiku strādāt, ņemot vērā mūsdienu interneta lomu pasaulē. Jo internets mūsdienās ir viens no ātrākajiem, ja ne pat ātrākais veids, kā paplašinātu biznesu un piesaistītu jaunus klientus Jūsu uzņēmum.

Kamēr nebūsiet vērsušies pie kāda Interneta mārketinga speciālista, Jūs pat nezināsiet cik dažādi ir veidi ka piesaistīt jaunus klientus ar interneta mārketinga palīdzību.

Ja Jūsu uzņēmums vēlās apgūt Vairāk par Interneta Mārketings pakalpojumiem varat uzdot jautājumu šeit

0


Mārtiņš Lasmanis

Interneta mārketinga speciālists specializējies SEO pakalpojumos ar daudzu gadu pieredzi

Add a Comment