Kas ir SEO un Kas ir Adwords PPC

Google Adwords PPC – pay per clik ( maksā par klikšķi). Šis reklamēšanās veids internetā ir plaši izmantots. Tas ļauj maksimāli ātri sasniegt jūsu mērķauditoriju ar interneta reklāmas starpniecību . PPC veiksmīgas reklamēšanās svarīgākais nosacījums ir pareiza atslēgvārdu izvēle un efektīva reklāmas teksta izveide. PPC ieguvis lielu popularitāti ar to, ka jūs varat noteikt cik daudz līdzekļu ieguldīsiet konkrētajā dienā un izvēlēties maksimālo summu kādu esat gatavi maksāt par vienu klikšķi[more]. Jāatzīmē arī vēl viens būtisks aspekts – izmantojot PPC, reklāma tiek izcelta un parādās nepārtraukti, taču maksājat jūs par to tikai tad, kad reāli klients ir uzklikšķinājis, lai apskatītos jau izvēlēto produktu.

SEO – atrasties labākā pozīcijā nekā Jūsu konkurents. Ja Jūsu potenciālais klients ir nolēmis iegādāties Jūsu preci vai pakalpojumu, bet meklētājsistēma Jūsu mājas lapu neatrod vai arī Jūsu mājas lapa tiek piedāvāta rezultātos, kas parādās meklētājsistēmas trešajā , ceturtajā utt. lapās. Tas nozīmē, ka Jūs zaudējat lielu skaitu klientu un, protams, arī iespējamo peļņu, jo kā rāda mūsu veiktie pētījumi, cilvēki parasti izvēlas pakalpojumu sniedzējus ,kurus atrod pirmajā vai otrajā lapā. Ja Jūsu mājas lapa meklēšanas rezultātā neiekļūst pirmajās divās lapās, Jūs varat vērsties pie SEO speciālistiem, kas palīdzēs veikt detalizētu atskaiti un uzskatāmi parādīs ar kādiem paņēmieniem ir iespējama mājas lapas optimizācija, lai Jūs paaugstinātu savus rezultātus.