Interneta Mārketinga Pakalpojumi

Interneta Mārketings

Izmantojot interneta mārketingu, Jūs palielināt apmeklētāju plūsmu uz Jūsu mājas lapu. Tomēr, svarīgi ir, lai izveidotā mājas lapa atbilstu augstiem meklētājsistēmas kritērijiem, lai Jūsu interneta mārketings būtu visefektīvākais. Pretējā gadījumā rezultāti var būt ne tik labi, cik Jūs vēlētos. Rezultātus var pārbaudīt, un mājas lapai ir iespējams veikt SEO optimizāciju tā, lai meklētājsistēma Jūsu mājas lapu parādītu pirmajā lapaspusē, kuras rezultātus pārsvarā izmanto interneta lietotāji.

Ir svarīgi, lai Jūsu mājas lapa atbilstu meklēšanas sistēmas prasībām. Tajās ietilpst: mājas lapas dizains, teksts, atslēgvārdi, ienākošās saites. To visu mēs varam pārbaudīt, un piedāvāt jums mājas lapas optimizācijas plānu, ja tas ir vajadzīgs. Veicot mājas lapas optimizāciju, Jūsu mājas lapa iekļūs labās vietās meklētāj sistēmā, līdz ar to piesaistīs vairāk klientu, kas interesējas par Jūsu pakalpojumu.

Salīdzinot ar pasaules interneta mārketingu, kas jau vairāk kā 10 gados ir gājis strauji uz priekšu, Latvijā interneta mārketings tikai tagad uzsāk savu attīstības ceļu. Un joprojām daudziem Latvijas iedzīvotājiem ir nepilnīgs priekšstats par interneta mārketingu. Interneta mārketings ir kā māksla, zinātne, kas ar saviem pakalpojumiem palīdz attīstīt un virzīt Jūsu mājas lapu interneta vidē. Organizācijas kopējiem mērķiem ir jāiet roku rokā ar interneta mārketingu mērķiem, jo tā ir daļa no kopējās uzņēmuma stratēģijas.

Sakarā ar to, ka Interneta lietotāju skaits Latvijā un pasaulē pieaug katru gadu, interneta mārketingam ir jāpievērš aizvien lielāka nozīme. Ja Jums ir jautājums :”Kāpēc?” ,Tāpēc, ka internetam aizvien vairāk pieaug ietekme mūsu ikdienas lietās-darbā, mājas, izklaidējoties, sazinoties ar draugiem, iepērkoties, iepazīstoties u.t.t. Visas šīs un citas lietas internetā ir pieejams neierobežotā laikā un skaitā, atšķirībā no citam lietām, piemēram, veikaliem ir noteikts darba laiks, bet internets ir pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļa, 365/366 dienas gadā.

Interneta mārketinga mērķi

Izmantojot mūsdienu modernās tehnoloģijas, paplašināt Latvijas, visas pasaules uzņēmējdarbību, pārceļot arī pirkšanas, pārdošanas, slēgt sadarbības līgumus, saziņas un sadarbības iespējas virtuālajā-interneta vidē. Atsaucoties uz datiem no Latvijas Interneta asociācijas (www.lia.lv), interneta lietotāju skaits strauji pieaug. Tāpēc interneta mārketinga ietekme uz potenciālajiem klientiem palielinās.Brīžos, kad mārketinga budžeti tiek samazināti, veikti dažādi ierobežojumi, interneta mārketingam tajos brīžos saglabā savu straujo izaugsmi.

Interneta mārketinga piemēri

Daži no interneta mārketinga piemēriem, kas var uzlabot Jūsu zīmola atpazīstamību:

• E pasta Mārketings;

• Mājas lapas optimizācija;

• Ārējā optimizācija;

• Rakstu veidošana Latvijas/citu valstu blogos-emuāros;

• Facebook, Draugiem u.c. sociālo tīklu aplikāciju izveide;

• Twitter konta atvēršana, lai klientiem/potenciālajiem klientiem sniegtu interesējošo informāciju;

• Google Analytic pieslēgšana, lai veiktu apmeklētāju datu analīzi;

• Baneru iegāde citos portālos;

• Adwords MPK (maksā par klikšķi), PPC (pay per click);

• Reģistrācija sociālajos tīklos;

• Interaktīvie risinājumi.

Priekšrocība pār tradicionālo mārketingu

  • GLOBĀLS VĒRIENS. Interneta mārketings ļauj darboties jebkurā pasaules valstīs, ar nosacījumu, ka tur ir pieejams internets, un mājas lapas saturs viņiem ir saprotams un interesants.
  • PLAŠS PIEDĀVĀJUMS. Interneta mārketings ļauj piedāvāt plašu produktu, pakalpojumu klāstu. Līdz ar jaunajām tehnoloģiju ienākšanām tirgū, interneta mārketinga iespējas paplašinās.
  • INTERAKTIVITĀTE. Interneta mārketings piedāvā dialogu starp uzņēmumu un tā klientu.
  • AKTUALITĀTE. Interneta mārketingam atšķirībā no tradicionālā mārketinga ir iespēja tūlītēja reaģēšana uz aktualitātēm. Tradicionālais mārketings bieži neatļauj veikt nākošo soli: no dzirdēšanas par produktu, pakalpojumu līdz preces, pakalpojuma iegādei. Interneta mārketings to ļauj paveikt dažos datora peles klikšķos.
  • DEMOGRĀFIJA. Ar interneta mārketinga palīdzību var piesaistīt savai mājas lapai jebkuru ieinteresēto grupu, bet visefektīvāk ir piesaistīt konkrētu mērķauditoriju Jūsu precei un pakalpojumiem, un ar interneta mārketinga palīdzību to var paveikt ļoti efektīvi.
  • SPĒJA PIELĀGOTIES UN SLĒGTĀS CIKLA MĀRKETINGS. Tirdzniecības un pastāvīgu mērījuma analīzi paredz slēgta cikla mārketings. Ar interneta mārketinga palīdzību Jūs ne tikai varat novērtēt gala rezultātu, bet arī sekot līdzi klienta vajadzībām, kampaņu efektivitātei, nepārtraukti sekot klientu atsaucībai un gadījumā, ja ir nepieciešamība, dinamiski pielāgot uzņēmuma mārketinga kampaņas patērētāju vajadzībām un vēlmēm.