E pasta mārketings

Interneta mārketings nav iedomājams bez E pasta mārketingu. E pasta mārketinga lielākā prioritāte starp cietām mārketinga aktivitātēm ir tā, ka e pasta mārketings izmaksas ir vienādas neatkarīgi no klientu daudzuma. E pasta mārketings ir viens no populārākajiem mārketinga viediem, jo nonāk tieši pie Jūsu klienta, kas interesējas par Jūsu preci vai pakalpojuma. Klients jebkurā laikā arī, protams, var atteikties no jauniem ziņojumiem savā e pastā. Lai saņemtu ziņojumus pastkastītē, klientam Jūsu mājas lapā tiek piedāvāta iespēja reģistrēties, lai saņemtu jaunumus. Zem reģistrēšanas, protams, ir norādīta arī informācija par to, ja klients nevēlēsies vairs šos jaunumus saņemt, tad klients jebkurā laikā var atteikties.

Savukārt, lai veiksmīgi darbotos e pasta mārketings, no jūsu puses ir vajadzīgs – regulāri nosūtīt e pastu ar jaunumiem un īpašiem piedāvājumiem. Tālāk to var darīt arī automātiski.

E pasta mārketings – lielākie plusi:

  • E pasta mārketings – alīdzinoši ar citām mārketinga kampaņām, daudz mazākas izmaksas;
  • E pasti tiek izsūtīti cilvēkiem, kuri jau ir izmantojuši jūsu pakalpojumus, līdz ar to var droši apgalvot, ka pārsvarā visi izlasīs jūsu jaunumus, tātad e pasta mārketings kampaņas būs ļoti produktīvas;
  • Darbojas tiešais e pasta mārketings;
  • E pasta mārketings – kad klienti ievadīti, e pasta sūtījumi darbojas automātiski;
  • E pasta mārketingu var izmantot kopā ar Adwords PCC, SEO u.c.

Sūtiet jautājumus par e pasta mārketingu un mēs sniegsim jums izsmeļošas atbildes, kā arī palīdzēsim noskaidrot cik rentabls e pasta mārketings ir tieši Jūsu uzņēmumam.