Google optimizācija

Google optimizācija var Jums palīdzēt pakāpties meklēšanas rezultātos. Google izmanto „robotu”,  kurš izvērtē katru interneta lapu un nosaka kurā vietā tā ierindosies Google meklētājsistēmas atrastajos rezultātos.

•    Google Optimizācija – Viens no svarīgākajiem kritērijiem optimizācijā (šis kritērijs SEO optimizācijā, laika gaita ir zaudējis savu svarīgumu), kuru izvērtē Google ir, cik saites no dažādiem līdzīgiem interneta resursiem aizvedīs uz Jūsu mājas lapu . Tas paaugstinās interneta lapas reitingu (Google PageRank ).

•    Google Optimizācija – Lapas virsrakstā ir ieteicams izmantot atslēgvārdus, ar kuriem Jūsu klienti meklēs informāciju par Jums Google meklētājprogrammā. Piemēram, mēs tagad izmantojām virsrakstu Google optimizācija

•    Google Optimizācija – Google meklētājsistēma parasti lielāku uzmanību pievērš atslēgvārdiem, kas ir iezīmēti BOLD un atrodas sākumā. Tomēr mājas lapai jābūt orientētai uz klientu ne uz  Google meklētāju.

•    Google Optimizācija – Mājas lapas tekstiem jābūt unikāliem. Pārkopētai informācija automātiski tiek pazemināts reitings.

Ir zināmi gadījumi, kad pakalpojumu sniedzēji Google optimizāciju piedāvā veikt ātrā laika periodā, tomēr jāatzīmē, ka tam ir īslaicīgs efekts un ļoti liela iespējamība, ka Google izdzēš šādu lapu no sava kataloga. Šāds rezultāts ir iespējams, bet tas nav likumīgi panākts un Google meklētājsistēma ātri vien šādu mājas lapu atpazīst un uzskata par nekvalitatīvu informācijas sniedzēju, un izdzēš no sava Google kataloga. Savukārt veidojot kvalitatīvu , uz Google likumīgiem pamatnosacījumiem veidotu un optimizētu mājas lapu, Google ierindo arvien augstākā pozīcijā, jo Google kā viena no populārākajām meklētājsistēmām ir balstīta uz to, lai klients pēc iespējas ātrāk atlasītu sev nepieciešamo informāciju, un lai tā būtu kvalitatīva. Tāpēc mūsu interneta mārketings balstās uz augstu kvalitāti.